RREGULLAT KRYESORE TE KOMUNIKIMIT ME KLIENTIN


 KOMUNIKIMI ME KLIENTET

Komunikimi eshte nje nga elementet me te rendesishem te krijimit te marredhenieve personale dhe profesionale.

Ne kontekstin e sherbimit ndaj klientit, nevojitet zoterimi i aftesive shume te mira te komunikimit ne menyre qe te permbushen pritshmerite dhe nevojat e tij. Elemente te tille si: empatia, raporti i marredhenies, degjimi aktiv, pershtypja e pare pozitive jane elemente shume te vlefshem per te patur nje komunikim efektiv.

Suksesi i nje kompanie qe ka ne fokus sherbimin ndaj klientit nuk arrihet vetem, por fale punes se perbashket ne skuader. Qe nje skuader te funksionoje mire, duhet qe te ekzistoje besim, komunikim i hapur dhe me respekt ndermjet ekipit.

Sherbimi ndaj klientit eshte nje pjese thelbesore, pjesa me e rendesishme, per te pasur kliente te kenaqur.

Sherbimi ndaj klientit ka te beje me sherbimin ne momentin e prezantimit te produktit, shitjes se produktit dhe asistencen pasi klienti e merr kete produkt.

 

Kush eshte pergjegjes per sherbimin ndaj klientit?

Te gjithe punonjesit ne kompani jane pergjegjes per sherbimin ndaj klientit. Puna ndahet ne menyre hierarkike. Te gjithe punojne per kerkesat qe kane klientet, duke filluar qe nga kontakti i pare qe behet me klientin (nepermjet rrjeteve sociale, telefonit, takimit, email-it, komunikimit me sms, Whatsapp/Viber etj…) duke vazhduar me analizen e kerkesave qe ata kane dhe prezantimin e duhur te produktit per te konkluduar shitjen.

Celesi i suksesit me klientin eshte te fokusohemi tek ai dhe tek ajo cfare ai deshiron, ne te gjitha hapat: ne kontaktin e pare, gjate zhvillimit te bisedes  dhe pasi e dorezojme produktin. Per te arritur kete eshte e nevojshme qe te ndertojme nje marredhenie te ngushte me klientin. Duhet te kujtojme gjithmone qe eshte me e thjeshte te mbajme nje klient (klient qe blen vazhdimisht ne SHOP MANIA) sesa te krijojme nje klient te ri. Nje klient i kenaqur sjell nje klient te ri ne kompani.

Ka disa rregulla  per te maksimizuar numrin e klienteve te kenaqur:

  1.       Pergjigja ne kohe reale ndaj klientit qofte online, ne rrjetet sociale apo ne telefon.

Klienti nuk duhet te prese asnjehere per te marre nje pergjigje. Edhe nese mund te jete nje moment i papershtatshem per ne, te pakten duhet ti pergjigjemi qe e kemi pare mesazhin e tyre dhe po merremi me te.

  1.     Komunikimi i here pas hershem.

Komunikimi i vazhdueshem me klientin e ben ate te kuptoj qe jemi te perkushtuar ndaj sherbimit qe po i japim por njekohesisht na ben dhe te kuptojme me mire klientin dhe kerkesat qe ai ka. Ky komunikim i vazhdueshem mund te behet nepermjet email-it, telefonit apo mesazheve ne Whatsapp/Telefon. Shembull: Nje klient i cili me pare ka qene i interesuar per nje smartphone A10, te cilin nuk e kishim gjendje por tashme e kemi marre. E kontaktojme per te pare nese eshte ende I interesuar

  1.     Njohja dhe rregullimi i gabimeve sa me shpejt te jete e mundur.

Te gjithe klientet ne momente te pakenaqura ajo qe duan eshte nje ndjese dhe nje zgjidhje te problematikes ne kohe reale, kur ata bejne nje ankese. Nje “ndjese” nuk do te thote pranim i pergjegjesise.

  1.     Te shkosh pak me tej punes.

Te shkosh pak me tej eshte ndryshimi midis nje klienti te kenaqur dhe shume te kenaqur dhe shpesh kerkon pak me shume perpjekje. Per klientet e mire te cilet jane afatgjate (pra blejne vazhdimisht ne portalin tone) sugjerohet te shkohet pak me tej me punen dhe perkushtimin. Tashme mund ti drejtohemi edhe ne menyre pak me miqesore si psh: Pershendetje e dashur


Hai trovato utile quest'articolo?



2024 Copyright NODE Sh.p.k