UDHEZIME PER TE SHTUAR KLIENTE TE RINJ NE CRM


PER TE SHTUAR NJE KLIENT TE RI DUHEN PATUR PARASYSH:

SE PARI DUHET TE BEHET NJE VERIFIKIM NESE EKZISTON SI KONTAKT APO JO.

1.TE PLOTESOHEN SAKTE DHE PLOTESISHT TE DHENAT E SUBJEKTIT SI:
  • EMRI I KOMPANISE
  • STATUSI I KOMPANISE (PERSON FIZIK, SHPK, SHA ETJ + NIPT)
  • ADRESA E PLOTE
  • GRUPET QE BEN PJESE:
a) TE PERGJIDHEN KATEGORIA OSE KATEGORITE E PRODUKTEVE QE TRAJTON SUBJEKTI
b)TE PERZGJIDHET KATEGORIA E STATUSIT SE KLIENTIT:
  • SUSPECT (NE RASTET QE NGA TELEFONATA/KONTAKTI ESHTE VLERESUAR QE NUK ESHTE NJE DISTRIBUTOR OSE DHE NE RASTET QE FURNITORI NUK ESHTE I INTERESUAR PER BASHKEPUNIM)
  • PROSPECT (NE RASTET QE NGA TELEFONATA/KONTAKTI ESHTE VLERESUAR QE PALET KANE SHPREHUR INTERES DHE DUHET NDJEKUR PER TE FILLUAR BASHKEPUNIMIN)
  • ACTIVE (KUR FILLON BASHKEPUNIMI)
  • GJITHASHTU TE PERZGJIDHET KATEGORIA E CMIMEVE NE VARESI TE PRODUKTEVE/BRANDEVE QE TRAJTON FURNITORI
PASI PLOTESOHEN TE GJITHA KAMPET ME TE DHENAT PERKATESE KA 2 MENYRA PER RUAJTJEN E T E TE DHENAVE:
1. THJESHT "SAVE" NE RASTET QE SKEMI KONTAKTE REFERENTE BRENDA KOMPANISE
2. "SAVE AND CREATE CONTACT" NE RASTET QE KEMI KONTAKTE TE PERFAQESUESVE TE KOMPANISE (ADMINISTRATOR, MENAXHER ETJ)

PER RASTIN E 2-TE PLOTESOJME TE DHENAT PERKATESE TE KONTAKTIT DHE "SAVE".


Shenim: Per te dhena specifike kerkojme ne qkb duke shkarkuar nje ekstrakt te thjeshte biznesi.

Hai trovato utile quest'articolo?